גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

גגון כניסה לבית / למבנה

גגון כניסה במגוון אפשרויות

גגון כניסה הינו פתרון לקירוי והצללת כניסה לבית או לכל מבנה אחר, בעיקר להגנה משמש ומגשם. גגון כניסה מבית אלוקל הוא למעשה פרגולה עשוייה אלומיניום, אשר נתפרת לפי מידה עפ"י דרישת הלקוח ומהווה פתרון אסתטי, עיצובי ופונקציונאלי. בין היתר, מדובר בפתרון אידיאלי עבור מעצבים, אדריכלים ומתכננים.

אנו באלוקל מציעים מגוון פתרונות של גגוני כניסה, החל מפרגולה במימדים קטנים ועד לגגוני כניסה הבנויים מקונסטרוקציית מתכת המחופה ע"י פחי אלומיניום בשלל צבעים. כמו כן, ניתן לקבל את המוצר במגוון צבעי RAL ובמגוון רחב של גווני עץ.

מתלבטים איזה גגון כניסה לבחור, רוצים להתייעץ עם המומחים שלנו? אנו כאן לרשתוכם. מוזמנים לשלוח לנו פנייה דרך האתר , לכתוב לנו בוואטספ או להתקשר אלינו ל- 04-8722939

גגון כניסה בדיוק כמו שתכננתם

חטיבת מערכות ההצללה של קבוצת אלוקל תספק לכם גגון כניסה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהתאמה אישית. גגוני הכניסה מיוצרים ממסגרת חזקה ועמידה העשויה אלומיניום וניתן לשלב בה חומרים וצבעים שונים, מבין דוגמאות הסבכה, שתי וערב, קורות רחבות או צרות, על פי דרישה.

ניתן לבחור גגוני כניסה תלויים, או כאלו הנשענים על עמודים, למראה דקורטיבי כפרי. בנוסף, ניתן לשלב על גבי גגוני הכניסה קירוי זכוכית או פוליקרבונט, להגנה ממושכת.

מוזמנים לקרוא על מגוון פרגולות האלומיניום מבית אלוקל, ובנוסף לנוחיותכם, המדריך לרכישת פרגולה לבית.

קבוצת אלוקל- פתרונות נוספים

בקבוצת אלוקל קיימות חמש חטיבות אשר מציעות מגוון רחב של פתרונות למעטפת הבניין מאלומיניום ומ-GRC.

כל הזכויות שמורות ©  לקבוצת אלוקל
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
למידע נוסף צרו איתנוקשר
שירות לקוחות שיווק ומכירות