גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית

במשך שנים השימוש בברזל ופלדה שלט בתחום המעקות. בשנים האחרונות האלומיניום נכנס לתמונה בעקבות יתרונותיו הרבים, ומעקות האלומיניום מקבלים עדיפות על פני אופציות אחרות. 

בסגנון המודרני תוכלו לבחור במעקות זכוכית בעלי מאחזים שונים: מאחז אובלי, מאחז מלבני או מעקות שתולים בהם הזכוכית היא העיקר. בחירה במעקות אלו נותנת תחושה של חלל גדול יותר מאחר ולא קיימת חסימה במבט החוצה, כלומר נוף פתוח. בסגנון הרטרו העושה קאמבק, תוכלו לבחור במעקות חוץ אלומיניום דמוי פלדה החדשים שלנו (שקיבלו את אישור מכון התקנים הישראלי). מעקות אלו לא משלבים זכוכית, הינם דמוי פלדה (אך עשויים מאלומיניום) ויעניקו מראה קלאסי ונוסטלגי לפרויקט שלכם.

הידעת? אלומיניום הינה אחת מהמתכות העמידות ביותר בפני חלודה וקורוזיה. בניגוד למעקות מפלדה, מעקה אלומיניום אינו מושפע משינויי מזג אוויר ואינו מחליד. מעקות אלומיניום מתאימים במיוחד לקלים הישראלי המאופיין בלחות גבוהה, ולמבנים הנמצאים בסביבה ימית.

בנוסף, המעקה מעניק מראה רטרו ייחודי! המשך >>

סטנדרטים גבוהים בהתקנת מעקות זכוכית

בשנים האחרונות, הבחירה במעקות זכוכית הופכת לפופולרית יותר. בזכות טכנולוגיות התקנה חדישות מתאפשר לנו לבצע התקנת מעקה אלומיניום וזכוכית ללא צורך בחומרי הדבקה ואיטום, ובכך לחבר את הזכוכיות אל תוך חריצים ייעודיים. בצורה זו, מתקבל מראה של מעקות שקופים כמעט לחלוטין, ללא מאחזים. לאורך השנים ביצעה חטיבת המעקות החדשה שלנו התקנות של מעקות זכוכית בפרויקטים רבים וברמת סטנדרט גבוהה מאוד.

היתרון בהתקנת מעקה אלומיניום וזכוכית, הוא הזכוכית החלקה שאינה מאפשרת טיפוס עליה ובכך הופכת בטיחותיות ביותר עבור ילדים. מעקות אלומיניום למרפסות נחשבים לאיכותיים ויעילים ביותר כאמצעי למניעת נפילות, להישענות ותמיכה. מאחר ומבנים ללא מעקות מהווים סיכון לחיי אדם, לא תמצאו היום פרויקטים ללא מעקות בטיחות העונים על התקנים הדרושים.

יתרונות מעקות אלומיניום

מה היתרונות בבחירת מעקות אלומיניום ומהם השיקולים שיש לקחת בחשבון?

  • בחירה באלומיניום מעניקה עמידות לטווח ארוך.
  • עיצוב חדשני, איכותי ומרהיב.
  • משתלב עם הנוף והטרנדים הקיימים.
  • בטיחות מלאה.
  • עמידת בתקנים מחמירים.
  • התקנה ע"י צוותים מקצועיים.

כאמור, בשנים האחרונות חומר האלומיניום תפס תאוצה ולא מעט מוצרים מיוצרים מחומר זה. כמו הייצור של מוצרים רבים, גם בחירה באלומיניום עבור מעקות נחשבת לבחירה מצוינת וזאת בשל היתרונות הרבים שיש לאלומיניום על פני חומרים אחרים.

יתרונות מעקה אלומיניום למרפסת

  • אלומיניום הינו חומר קל משקל בהשוואה לאחרים.
  • חומר בעל חוזק ועמידות גבוהים ביותר.
  • האלומיניום יכול להגיע במגוון רחב של גוונים.
  • החומר בעל גמישות עיצובית רבה.
  • אלומיניום, בהשוואה לחומרים כמו מתכת ועץ שאותם יש לתחזק לאורך השנים, אינו דורש תחזוקה.

תקן מעקות

מעקות אלומיניום יכולים להתאים לכל סגנון עיצובי אותו תבחרו לפרויקט שלכם. כל מעקה אותו תחליטו לבחור לפרויקט שלכם, צריך לעמוד בתווי תקן ישראליים של מעקות בטיחות. תקן מעקות זכוכית מבוסס על שני תקנים עיקריים: ת"י 1099 חלק 1.1 ות"י 1142, הקובעים חובה לעמידה בפרמטרים הבאים:

תקן מעקות זכוכית

במעקות הזכוכית יש לבצע שימוש בזכוכית רבודה בלבד, עובי זכוכית מאושר, גובה מעקה ועוד.

תקן מעקות אלומיניום

במעקות אלומיניום התקנים מתייחסים בין היתר, לגובה מעקה, מרווח בין השלבים, המרחק בין המעקה לקיר. תקנים אלו נועדו לשמור על בטיחות, למנוע נפילה מהמעקות, נפילה של ילדים מבין השלבים וטיפוס על המעקות.

כל הזכויות שמורות ©  לקבוצת אלוקל
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
למידע נוסף צרו איתנוקשר
שירות לקוחות שיווק ומכירות