גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות
פתרונות הצללה של חטיבת Amiel מקבוצת אלוקל

חטיבת מערכות הצללה Amiel

מגוון פתרונות הצללה וקירוי בסטנדרטים הגבוהים ביותר

החטיבה (חברת "עמיאל") פועלת בשוק הבנייה מזה שנים רבות, לאורכן פיתחה וייצרה מוצרי קירוי, הצללה, פרגולות מעוצבות, לוברים והצללת חלונות. החטיבה מתמחה בפיתוח פתרונות לחברות בנייה ולשוק המוסדי / ציבורי בפרויקטים רחבי היקף הדורשים רמת איכות גבוהה ועמידות לאורך זמן.


לוגו חטיבת מערכות הצללה מקבוצת אלוקל

פתרונות חטיבת מערכות הצללה Amiel

אדריכלים ומתכננים נדרשים לדאוג לפתרונות קירוי והצללה בפרויקטים שונים וזאת על מנת לספק נוחות ואזורים מוצלים לדיירי הבניינים אותם הם מתכננים. פתרונות ההצללה אחראים בין היתר על הבטיחות והאסתטיקה של המבנה. הם יכולים לשמש ליצירת חלל חיצוני, להגן על הדיירים מפני חום וסנוור, או פשוט להשלים את העיצוב האדריכלי של המבנה. השימוש בפתרונות עמידים ואיכותיים לקירוי והצללה גובר בשנים האחרונות והסיבות לכך הן החיסכון, הפונקציונליות, הוויזואליות וההתאמה לכל חלל חיצוני. 

פתרונות הצללה וקירוי אז והיום

המהות של הפתרונות הללו היא - הענקת צל מפני שמש קופחת והגנה מגשם. אם בעת העתיקה סיפקו את המענה לכך אלתורים כאלה ואחרים מחומרים שהיו זמינים בשטח, כגון "סוכות" עם צמחייה משתרגת, הרי שבעידן בו אנו חיים היום מדובר בחלק בלתי נפרד מהנוף הבנוי ובהיצע רחב של פתרונות הצללה יעילים מבוססי חומרים שונים. בתוך כך, אין ספק שחדירתו של האלומיניום לעולם הבנייה הייתה משמעותית ביותר גם בתחום זה - מאפייניו החומריים, ובפרט עמידותו המצוינת בתנאי חוץ, הפכו אותו לחומר מנצח בזירת ההצללות, פונקציונאלית ואסתטית כאחד, עם או ללא שילוב חומרים נוספים.



פרויקטים נבחרים

קבוצת אלוקל- פתרונות נוספים

בקבוצת אלוקל קיימות חמש חטיבות אשר מציעות מגוון רחב של פתרונות למעטפת הבניין מאלומיניום ומ-GRC.

כל הזכויות שמורות ©  לקבוצת אלוקל
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
למידע נוסף צרו איתנוקשר
שירות לקוחות שיווק ומכירות