גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

פרגולות לגינה או לחצר

פתרונות הצללה לפרגולה

פרגולת הצללה הפכה בשנים אחרונות לפרט כמעט הכרחי בגינה של בית קרקע פרטי. כיום מקובל ליצור פתרונות הצללה לחצר ולבנות פרגולה לגינה מאלומיניום – חומר בניה איכותי, פרקטי ושימושי ביותר, המתאים במידה זהה להגנה בפני השמש בימי הקיץ ובפני הגשמים בעונות הקרות.

פרגולת אלומיניום לגינה מספקת פתרון אידיאלי לשלל מטרות הצללה וקירוי – מיצירת פינת ישיבה אינטימית ונינוחה לבני המשפחה, ועד לבניית פינת אוכל חיצונית לארוחות משפחתיות או מתחם מקורה מפואר לאירוח חברים בחיק הטבע.

תכנון פרגולה לגינה - שיקולים מרכזיים

על מנת ליצור פרגולה פונקציונאלית, פרקטית ונוחה לשימוש, מומלץ להשקיע בתכנון מקדים, המתמקד במספר שיקולים:

  • גודל ועמידות הפרגולה - תכנון גודל לפרגולה מצריך התחשבות במידות השטח וביעוד הבנייה. אם הגינה מרווחת מספיק, ניתן "ללכת על כל הקופה" ולבנות פרגולה גדולה, אשר תכיל לשולחן סעודה או מערכת ישיבה למספר רב של אורחים. ואומנם, כאשר מדובר בגינה סטנדרטית, עדיף להסתפק בפרגולה בגודל מצומצם, כדאי להימנע ממראה עמוס ולהשאיר מקום לצמחיה.
    שיקול העמידות חשוב במיוחד באזורים גיאוגרפיים המאופיינים ברוחות חזקים. בכדי להימנע משחיקה ותזוזה של הפרגולה, "המתמודדת" באופן קבוע עם הרוחות, מומלץ לבנות פרגולה עם עמודים עבים, בשילוב אלומיניום עם מרקמים נוספים, התורמים ליציבות.

  • מיקום וסביבת הפרגולה - בחירת המיקום לפרגולה בגינה, תלויה ברובה בסגנון ואופי של שטח החוץ. אפשר להקים פרגולה תחת עצים, בתוך כרם גפנים או בנקודה המוצלחת ביותר לתצפית בנוף. כדי להקנות לפרגולה מראה טבעי, מומלץ לשלב אותה באזור הצמחייה, ואף לגדל סביבה צמחיה מטפסת, אשר תכסה את המבנה ותעניק לו מראה כפרי. כדי להפוך את הגישה לפרגולה לקלה ומהירה ביותר, מומלץ למקם את המבנה קרוב לכניסה לבית. על מנת לאפשר ניקיון ותחזוקה קלים, כדאי לבנות פרגולה על שטח "דק", בתוך או מסביב לשטחי הגינון.

  • אפשרויות בניית פרגולה - מבחינה טכנית, על הלקוח לבחור בין שתי אפשרויות בניה, המומלצות כיום על ידי אנשי המקצוע: פרגולה צמודה למבנה, אשר מתחברת מצידה הפנימי לקיר החיצוני של הבית ונתמכת בצידה החיצוני על ידי שני עמודים ופרגולה עצמאית, בעלת ארבעה עמודי תמיכה, המתאימה להקמה באזור המרוחק ממבנה הבית.

  • עיצוב הפרגולה - בנוסף לשיקולים פרקטיים, פרגולה לגינה משמשת גם כאלמנט אסתטי המחבר בין המראה העיצובי של הבית ושל הגינה. על מנת להימנע מתחושה תעשייתית קרה ומנוקרת וכדי ליצור תחושה פסטורלית, מומלץ לבחור בפרגולת אלומיניום דמוי עץ. חומר אלומיניום מאפשר יצירת מרקמים מיוחדים, עיטורים דמויי עץ וצביעה במגוון הטכניקות, להשגת מראה טבעי ונוסטלגי. ניתן למצוא דגמים מוכנים לפרגולות דמויות עץ, או לחלופין, ליצור פרגולה ייחודית, על פי טעמו וחזונו האישי של הלקוח. 

זקוקים לעזרה ברכישת פרגולה?

צרו קשר או דברו ישירות 04-8722939 עם המומחים שלנו בתחום פתרונות הצללה לפרגולה.

באותו נושא:

קבוצת אלוקל- פתרונות נוספים

בקבוצת אלוקל קיימות חמש חטיבות אשר מציעות מגוון רחב של פתרונות למעטפת הבניין מאלומיניום ומ-GRC.

כל הזכויות שמורות ©  לקבוצת אלוקל
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
למידע נוסף צרו איתנוקשר
שירות לקוחות שיווק ומכירות