גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

פרגולה למרפסת בבניין לקירוי והצללה

כיום שוק הבניה מציע שלל פתרונות הצללה איכותיים ולהגנה מפני הגשם של מרפסות דירות ובתי הקרקע. הפתרון הנפוץ הוא קירוי למרפסת.

פרגולת אלומיניום למרפסת לקבלת מרחב מקורה ומאוורר

למה דווקא פרגולה למרפסת מאלומיניום?

בניגוד לסככת שמש סטנדרטית או פרגולות עץ מסורבלות, פרגולות אלומיניום למרפסת מספקת קירוי יציב ופרקטי לטווח ארוך, העמיד בתנאי מזג האוויר המשתנים, שלא מחליד ולא דורש צביעה מחודשת ולמעשה כמעט ולא זקוק לתחזוקה כלשהי.

יתרון נוסף של פרגולה למרפסת מאלומיניום הוא משקלה הנמוך, המאפשר התקנה מהירה וקלה במיוחד. פרגולת אלומיניום נחשבת גם כבטיחותית ביותר, מכיוון שחומר אלומיניום אינו דליק או נשרף.

פרגולה תלויה למרפסת - בסוג, בצורה ושלל משתנים:

המראה הרצוי, התקציב, צורכי השימוש, המיקום, התאורה, החיבור לחשמל ותנאי מזג האוויר. בישראל, אחת האפשרויות הנפוצות והמומלצות ביותר לקירוי מרפסת היא פרגולת אלומיניום אשר מאופיינת בעמידות גבוהה לאורך הזמן והשקעה נמוכה יחסית בהקמה ובתחזוקה.

לכל מרפסת פרגולה משלה - קירוי למרפסת

פרגולה אלומיניום למרפסת לצורך קירוי למרפסת מהווה מבנה המורכב מקורות ומוטות חזקים הנשענים אל קיר או מספר קירות הבית, או לחלופין נבנים כקומפלקס עצמאי – במסגרת בטון או בתוך ארבע קורות תמיכה. פרגולה למרפסת יוצרת חלל מקורה ומוצלל לעונות הקיץ וברוב המקרים, היא מספקת גם הגנה בפני הגשם והרוחות בימי החורף. פרגולות אלומיניום באות במבחר צבעים וצורות, ליצירת מראה מעוצב ואלגנטי בהתאמה אינדיבידואלית ועל פי הטעם האישי.

חומר אלומיניום, המאופיין בגמישות עיצובית רבה, מאפשר לעצב פרגולה בשלל סגנונות מקוריים על פי הטעם של הלקוח ובהרמוניה עם העיצוב הכללי של הבית. כך, למשל, כדי ליצור מראה כפרי פסטורלי, מומלץ לבחור בפרגולת אלומיניום בגווני עץ ובעיצוב טבעי. למראה מודרני בסגנון הייטק מומלץ לבחור בפרגולה העשויה בקו נקי ומינימליסטי בגוון מטלי.

מעוניינים בייעוץ מקצועי לקירוי למרפסת? התקשרו אלינו 04-8722939 או כתבו לנו ונשמח לסייע לכם.

מידע נוסף במאמרים הבאים:

קבוצת אלוקל- פתרונות נוספים

בקבוצת אלוקל קיימות חמש חטיבות אשר מציעות מגוון רחב של פתרונות למעטפת הבניין מאלומיניום ומ-GRC.

כל הזכויות שמורות ©  לקבוצת אלוקל
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
למידע נוסף צרו איתנוקשר
שירות לקוחות שיווק ומכירות