גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולה במראה טבעי מעניקה לכל סביבת מגורים מראה פסטורלי וחמים המתאים במיוחד לגינה ולחצר של בית פרטי.

בעבר היה נהוג להשתמש בעץ כחומר גלם עיקרי לבנייה של הפרגולה עבור קירוי מרפסת. ואומנם, פרגולות הבנויות מעץ, יפות ככל שיהיו, אינן בהכרח מספקות תנאי איכות אופטימליים: הן דורשות תחזוקה אינטנסיבית ויקרה, ואינן "מאריכות חיים" באקלים ישראלי קשה. וכשדובר על פתרון נגד גשם היה ברור שמדובר על קירוי בפוליקרבונט, או בשפה פשוטה- שכבת הגנה מפלסטיק מעל לשלבי ההצללה.

לכן, השימוש באלומיניום להצללה החל כבר לפני שני עשורים. ניתן לומר שפרגולות מעץ איבדו את מקומן מאז נמצאו פתרונות האלומיניום. כיום משמשות פרגולות אלומיניום פתרון כמעט מוחלט, הן בשוק הפרטי והן בשוק המוסדי או המסחרי. על כן, בשנים האחרונות נמצאה אלטרנטיבה להצללה ראויה, אפקטיבית ואיכותית:

פרגולה דמוי עץ - יתרונות נפוצים:

  • בניגוד לעץ - שהוא חומר גלם יקר ורגיש, נוטה לדליקה, סדקים וריקבון, לא נוח להרכבה ולתחזוקה – חיפוי אלומיניום דמוי עץ מאופיין בשלל יתרונות משמעותיים, אשר הופכים אותו לחומר אידאלי לבניית פרגולות. הוא קל משקל ועם זאת עמיד ויציב, נוח להרכבה ולעיצוב, אינו דורש תחזוקה ותיקונים ושומר על איכותו לאורך השנים.
  • אלומיניום כחומר ביד היוצר - אלומיניום מאפשר גמישות רבה ביצירת קונסטרוקציה המותאמת באופן אישי לצרכים ודרישות הלקוח. כך למשל ניתן להקים פרגולת אלומיניום כמבנה הנתמך על ידי קירות הבית או לחלופין, כמבנה עצמאי העומד על ארבעה עמודים, או אף כמבנה תלוי.
  • מראה האלומיניום - לאלומיניום בצורתו הגולמית – מראה קר ומטאלי, המתאים לבנייה תעשייתית. כדי להפוך אותו לחומר בניה המתאים לפרגולה ביתית, משתמשים כיום בשלל טקסטורות וצבעים מיוחדים, המקנים לו מראה "עצי" אותנטי ובעצם הופכים אותו לחיפוי אלומיניום דמוי עץ. בעזרת פתרונות צביעה מודרניים, פרגולת אלומיניום דמוי עץ נראית לחלוטין כ"הדבר האמיתי" ואינה שונה כלל מפרגולת עץ מסורתית.

תהליך הרכבת פרגולות אלומיניום

שיטת ההתקנה: באלומיניום, שיטות ההתקנה מובנות פשוטות ומוסדרות. אין שימוש במסמרים כמו בעץ אלא במחברים ייעודיים ובברגי נירוסטה. כמו בכול התחומים, קבוצת אלוקל בהיותה חברה גדולה ומשמעותית, עבדה ועובדת בפרויקטים משמעותיים כמו עיר הבה"דים בנגב, מחנה פיקוד העורף ברמלה, מרכזים מסחריים כגון פרץ בוני הנגב בדימונה, מרכז מסחרי קריית אונו וכו'.

כדי לאפשר תהליך הרכבה פשוט ומהיר פרגולות אלומיניום דמויות עץ מורכבות מפרופיל אלומיניום קל משקל, נייד וחזק במיוחד בשילוב סרגלי הצללה מעץ. על מנת להשיג מראה עיצובי טבעי והרמוני, ניתן לצבוע את מבנה הפרגולה בגווני אדום, קרם, לבן או חום, אשר מעניקים לו מראה של עץ טבעי או צבוע.

בנוסף, בתוך פרופיל האלומיניום יוצרים מרקם "מחוספס" הדומה לטקסטורה של עץ גולמי. כדי להשלים את המראה הטבעי וההרמוני, ניתן להוסיף אלמנטים עיצוביים נוספים מתחת לפרגולת אלומיניום דמוי עץ – עציצים וצמחיה מטפסת, רהיטי גן מעץ מלא, להתקין תאורה מלאכותית ואמצעיי חימום, לרצף את הרחבה בגרניט פורצלן דמוי עץ או דק טבעי כדי לחיזוק האווירה הכפרית.

יתרונות האלומיניום לעומת מוצרים אחרים:

כאשר ניתן להשתמש באלומיניום הוא עדיף על פני כל מוצר אחר. בניגוד לברזל, האלומיניום אינו מחליד ובניגוד לעץ הוא אינו נרקב. לפלדה ישנן יתרונות של חוזק סטטי לעומת אלומיניום, כך במידה והמפתחים מחייבים פלדה, ניתן לייצר את המסגרת ההיקפית מפלדה ואת ה -מילואה (ההצללה) מאלומיניום. מכיוון ובתודעה שלנו נשארה התפיסה שפרגולה בנויה מעץ, נכנס השימוש בפרופילים דמויי עץ. דהיינו שימוש באלומיניום בגוון דמוי עץ (לעיתים קשה להבחין שהמוצר הוא אכן אלומיניום ולא עץ). כיום ישנם סוגי צביעה המשמרים גם את המראה המחוספס הקיים בעץ.

בעשרות אתרים מבוצעים היום פרויקטים של פרגולות אלומיניום, חלקם בגוון עץ אשר מקובל לחשוב שיש לו מראה חם ורבים אוהבים את המראה. היתרון בקבוצת אלוקל, הינו הצוותים הגדולים והמיומנים שלנו שיכולים להכיל פרויקטים כאלה מבחינה תכנונית לוגיסטית או כלכלית.

בזכות היתרונות הייחודיים של אלומיניום והמראה הטבעי והמעוצב, פרגולות אלומיניום דמוי עץ עשויות לשמש כפרגולת אירוח גדולה הניצבת בגינה או בחצר, פרגולה תלויה מאלומיניוםגגון כניסה לבית או פרגולת הצללה למרפסת. בנוסף, בזכות הטכנולוגיה המודרנית, ניתן להוסיף לשלד הבסיסי שלל תוספות משוכללות, כגון תריסים חשמליים עם פתיחה חלקית או מלאה.

קבוצת אלוקל- פתרונות נוספים

בקבוצת אלוקל קיימות חמש חטיבות אשר מציעות מגוון רחב של פתרונות למעטפת הבניין מאלומיניום ומ-GRC.

כל הזכויות שמורות ©  לקבוצת אלוקל
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
למידע נוסף צרו איתנוקשר
שירות לקוחות שיווק ומכירות