גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

מדריך להצללת המרפסת - לבחור נכון

החלטתם לעשות הצללה למרפסת שלכם ופניתם ליועץ, אך פתאום צצות שאלות רבות, כגון, מה גודל המרפסת? מאילו חומרים תרצו את ההצללה למרפסת? מה יחזיק הכי טוב לאורך זמן תחת השמש הקופחת או בכלל, בכל מזג אוויר? 

מבוא: מהי פרגולה ולמה תרצה?

פרגולה היא מבנה חיצוני המספק הרבה יתרונות. הוא מציע צל וכיסוי מהאלמנטים כהצללה למרפסת, הוא נעים מבחינה אסתטית והוא יכול לגרום לכל חצר אחורית להרגיש כמו נווה מדבר. אם אתה מעוניין לשנות את שטח החוץ שלך, שקול להוסיף מדאר לחצר שלך.

עלינו להבין שלא כל האנשים רוצים לבלות בחצר האחורית וחשוב לזכור זאת. המרפסת מספקת אווירה שלווה ומרגיעה מאוד המסייעת בהתבוננות פנימית. לפעמים ניתן להקרין את המרפסת מהרחוב בעזרת עלים, שיחים או גפנים. זה ייתן לך פרטיות אבל קודם כל חשוב גם שכל המרפסת שלך לא תהיה חסומה מהעולם החיצון, ומה אם מדובר בבניין ואין לך את האפשרות הזו?

3 סיבות מדוע כדאי לבחור פרגולה למרפסת שלכם

פרגולה היא סוג של מבנה חיצוני המשמש לכיסוי החלק העליון של המרפסת. הוא מספק צל, גג והגנה מפני גשם. כדאי להשתמש בפרגולה כפתרון הצללה למרפסת כיוון שהיא קלה להתקנה, מספקת מחסה טוב, נותנת לך יותר מקום במרפסת שלך ומוסיפה יופי לחדר.

  • קל להתקנה - קל מאוד להתקין פרגולות אם יש לך מספיק מקום במרפסת שלך מכיוון שהן לא צריכות מכונות או כלים כבדים.
  • ספק מקלט - פרגולה יכולה לספק מחסה מפני גשם (סגירת חורף למרפסת) או שמש, מה שהופך אותה למושלמת למרפסות ללא תלייה.
  • יותר מקום - פרגולה יכולה לספק יותר מקום במרפסת שלך מכיוון שהם מותקנים מעל המעקה כך שהיא איננה תופסת מקום במרפסת.

הצללה למרפסת - עיצובים שונים

פרגולת צל היא דרך מושלמת להוספת צל טבעי מבלי להתפשר על האסתטיקה. הוא מתאים ביותר למרפסות ולאזורי גינה שבהם תוכלו לשים את כל הרהיטים שלכם וליהנות בחיק הטבע גם כשהוא חם מדי. ישנם סוגים רבים ושונים של עיצובים לפרגולות ולהלן ריכזנו כמה מהעיצובים הפופולריים ביותר לפרגולה שלך.

עיצוב פרגולה עוסק בחומרים שבחרתם. יש הרבה חומרים לבחירה, אך לא כל החומרים מתאימים לכל הפרגולות או המיקומים. חלק מהסגנונות הפופולריים שאולי תרצה לבחור בהם הינם, פרגולות מאלומיניום, פרגולות קבועות, פרגולות תלויות, פרגולות חשמליות או פרגולות נאספות, המגיעים במגוון רחב של צבעים ודוגמאות המאפשרים התאמה אישית לפי בחירתך. סוכך למרפסת או פרגולת הסוכך הינם דוגמא לעיצוב מסורתי ונראית בצורה הטובה ביותר בגינה או בחצר אחורית מיושנת. הוא מושלם לחללים קטנים ומחבר את הבית עם הגינה תוך מתן צל.

פרגולת אלומיניום מורכבת מעמודים זקופים הנושאים קורות צולבות לרוחב המחוברות למסילה עליונה משופעת בקצותיהן. הקורות הצולבות נתמכות לרוב על ידי סוגריים בחלקן העליון ונושאות מבנה גג עשוי לוחות חד כיווניים כדי לספק צל לשטח חיצוני. חופות אלומיניום אידיאליות לטיפול בעבודת הצללה למרפסת שלך מכיוון שהן מציעות הגנה מצוינת מפני קרני השמש ומעניקות לך הגנה מצוינת.

פרגולות הן אמנם דרך אטרקטיבית לספק צל נוסף בקיץ, אך לעתים קרובות הן חסרות את התכונות הדרושות כדי להגן על עצמן מפני השמש. ישנם עיצובים רבים שניתן להשתמש בהם לפרגולה שלך, אך אחד המושכים ביותר הוא להתקין עליה מעקה למרפסת. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא למדוד את אורך ורוחב המרפסת שלכם. עליך לקחת את המדידות מהקצה החיצוני של המעקה. זה יאפשר לך להבין מה גודל הפרגולה המיועדת למרפסת. לאחר מכן אם אתה מעוניין גם בסגירה חזיתית (מלפנים ומצידי המרפסת ולא רק מלמעלה) עליך למדוד כל צד של המרפסת שלך.

לסיכום, פרגולה היא התוספת המושלמת לכל מרפסת, והדרך הפשוטה להוסיף צל, סגנון ופונקציונליות לחלל החיצוני שלכם. מרפסת מקורה יכולה לשמש כפינת אוכל חיצונית, סלון חיצוני או סתם מקום מצוין לצפות בילדים שלכם משחקים בחצר שלכם. כאשר מדובר במערכות הצללה חיצוניות המגוון הוא עצום ולכן מומלץ כמובן לדבר עם מומחים על מנת לקבל את פתרונות ההצללה הטובים ביותר. פרגולות מגיעות בהרבה סגנונות וצבעים, כך שתוכלו למצוא אצלנו באלוקל אחת התואמת את הבית שלכם בצורה מושלמת!

לרשותכם: מגוון פתרונות הצללה מקבוצת אלוקל.

קבוצת אלוקל- פתרונות נוספים

בקבוצת אלוקל קיימות חמש חטיבות אשר מציעות מגוון רחב של פתרונות למעטפת הבניין מאלומיניום ומ-GRC.

כל הזכויות שמורות ©  לקבוצת אלוקל
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
למידע נוסף צרו איתנוקשר
שירות לקוחות שיווק ומכירות